Garantijos ir grąžinimas

Garantija

  • Sėdmaišiams suteikiama 12 mėnesių garantiją nuo sėdmaišio įsigijimo datos. Garantija netaikoma mechaniniams pažeidimams, atsiradusiems neteisingai eksploatuojant gaminį.
  • Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl Pardavėjo kaltės.
  • Garantija taikoma visoms Prekių sudėtinėms dalims ir komplektuojamosioms detalėms, išskyrus sėdmaišių užpildui (granulėms) t. y. susisėdėjimui (granulių susigulėjimas – natūralus reiškinys, laikui bėgant sėdmaišį reikės papildyti).
  • Natūralus prekės susidėvėjimas ar jos savybių pasikeitimas nelaikomas prekių kokybės trūkumu.
  • Garantinis aptarnavimas netaikomas tais atvejais, kai prekės eksploatuojamos netinkamai arba sugadinamos dėl pirkėjo kaltės.
  • Garantija suteikiama tik pateikus šiuos pirkimo dokumentus: PVM sąskaitą-faktūrą / pirkimo čekį.
  • Saugokite šiuos pirkimo dokumentus, neišmeskite jų iki garantinio termino pabaigos. 
  • Garantija netaikoma dėl audinių natūralaus nusidėvėjimo atsiradusiems pažeidimams.
  • Gavę sėdmaišį išpakuokite jį, t.y. nelaikykite uždaroje pakuotėje. Transportavimo metu sėdmaišis gali sudrėkti dėl temperatūrų skirtumų, todėl būtina jį išpakuoti.

Spalvos ar rašto neatitikimai

  • Atkreipkite dėmesį, jog prekės spalva bei raštai gali skirtis nuo matomų nuotraukoje dėl skirtingų apšvietimo sąlygų fotografuojant bei jūsų ekrano raiškos nustatymų,
  • Raštų vieta taip pat gali skirtis nuo to, ką matote produktų nuotraukose.

Grąžinimas

Norėdami pasinaudoti atsisakymo teisę, turite informuoti adresu: www.softbags.lt. el. paštu: info@softbags.lt apie sprendimą atšaukti pirkinį. Norint laikytis grąžinimo teisės galiojimo termino, pakanka išsiųsti pranešimą apie naudojimąsi grąžinimo teise prieš pasibaigiant grąžinimo teisių galiojimui.

  • Gaminius galite grąžinti dėl bet kokios priežasties per 14 dienų nuo gaminių gavimo dienos jei prekės nebuvo naudotos, išpurvintos ir nepažeistos. Produktai turi būti grąžinami su visa pakuote, priedais ir nemokamais produktais, gautais kartu su užsakymu. Jeigu reikia pagalbos, skambinkite mūsų klientų aptarnavimo skyriui telefonu: +37063027866 arba rašykite el.paštu: info@softbags.lt
  • Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pristatoma pažeistoje pakuotėje, jei siuntoje yra ne Pirkėjo užsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis. Pardavėjas įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamomis kokybės prekėmis arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Gavus nekokybišką prekę, pardavėjas pats apmoka už siuntos grąžinimą ir grąžina Pirkėjo pinigus už įsigytą prekę.
  • Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
  • Apie prekių grąžinimą būtina informuoti pardavėją per 14 dienų nuo gaminio gavimo dienos el. paštu info@softbags.lt ir nurodyti, kada ir kokios prekės buvo pirktos kartu su pirkimo dokumentus: PVM sąskaitą-faktūrą / pirkimo čekį.
  • Pardavėjas gali keisti nekokybiška prekės dalį, t. y., nebūtina keisti ar grąžinti visos prekės, jei nekokybiška tik viena jos sudedamoji ar surenkamoji dalis.
  • Grąžindamas nekokybiškas prekes Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą (Karaliaus Mindaugo g. 12-18 , LT-96183 Gargždai ) ir tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti ar netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti siuntimo metu.
  • Jeigu pirkėjas atsisako kokybiškos prekės, pinigai už suteiktas papildomas paslaugas (pristatymas į namus, baldų surinkimas ar kt.) yra negrąžinami.
  • Gavę grąžintą gaminį, atliksime jo patikrinimą. Kai gaminio patikrinimas bus atliktas, atsiųsime Jums tai patvirtinantį el. laišką su informacija, kad Jūsų grąžinimo prašymas yra priimtas arba atmestas.
  • Pirkėjas prekes negali grąžinti tuo atveju, kai sudaroma individuali sutartis, perkant individualias, specializuotas prekes (pvz. nestandartiniai matmenys, siuvinėjimas ir/ar spauda ant sėdmaišių ar kt.).